Hej å hopp !!!!

Bildresultat för tisdag Hejsan fina ni!!!!
Igår har det inte hänt så myckert var och handlade på Maxi 
När älsklingen kom hem var lite extra priser på kotletter, torsk, kyckling
Så bäst att handla lite då ja och lite annat åxo så nu är frysen full med mat.
Idag har jag vikt ihop tvätt blev tre maskiner härom dagen orkade inte tvätta allt
Har gjort lite vaddagliga sysslor idag och varit på ett möte.
Och snart ska jag åka och hälsa på mina goa älskade vänner.
I morgon ska jag på ett yttrerligare ett möte på förmiddagen
sen på eftermidagen ska vi åka till svärmor för hon fyller år.
Sen blir det nog lite lungt vad jag vet just nu men man vet ju aldrig,
Igår kväll la jag mig väldigt tidigt hade så ont att jag inte visste vad jag skulle göra
Sov ganska oroligt men nu är smärtorna bort skönt det,
Ja smärtorna är ju inte helt borta dom sitter där dom sitter men dom är
Behagligare om man nu kan säga så dom har inte gott över smärtgränsen.
Nog om detta nu ska jag snart åka till mina vänner så ni får ha en 
Härlig tisdag Ha det puss och kram 
Bildresultat för bye bye