Söndag söndag

Bildresultat för regn och paraplyHello fina ni!!!!
Nu är det sista dagen på denna vec, 
Och helgen har varit trist grått och regn mesta tiden i helgen,
Idag har jag hållit på lite med vardagliga sysslor och fixa middag
Älskling fick kyckling gryta och pasta och jag tog soppa.
Ska ju i väg och väga mig och det går segt inte myckert man går ner
Det går inte så fort denna omgången som förra året
Några hekto där och några där men jag får väll vara nöjd så länge det 
Går neråt och inte upp.
Jag tycker jag kämpar och kämpar men händer inget 
Men det gör det ju är bara min hjärna som spelar en spratt
Jag ska absolut vara nöjd med jag har gjort.
Idag händer det inte så myckert tar det ganska lungt för jag vet att 
Jag har myckert nästa vec 
 
Bildresultat för ishockey tecknat Lite senare i dag 
Ska jag köra ner älsklingen på ishockeyn han ska titta på,
Har fortfarande hosta och slemm men börjar se ett slut 
Är inte lika intersiv så hopars jag kan få slippa den snart 
Den har verkligen dragit ut på tiden,
En granne knackade på hos oss nyss och frågade om 
Någon hade slangat bensin för oss för någon hade gjort det på hans bil
Och den var nästan tom och han har bara sin bil några meter från våran
Som tur är har vi lås på våran tank men jag ville änndå gå ut och kolla
Men våran fick vara i fred är nog tur att man har lås på tanken
För det hade han inte att man inte ska få ha sina grejor i fred,
Bensinen är ju dyr som den är.
Men nu får ni ha en härlig söndag puss och kram
Bildresultat för bye bye