TJENA !!!!!

Bildresultat för söndagUte skinner solen men det blåser rätt så bra.
Igår var vi och firade en vän kom hem ganska sent.
Vad som händer idag vet jag inte riktigt så vi få se vad dagen har att erbjuda.
Just nu är älsklingen ute och går.
Och när han kommer tillbaka ska vi köra ner och lösa kenot.
Glömde det igår för den har gått ut vi brukar ha 2 vec innerstående.
Om det blir någon vinst tror jag inte så myckert på jag brukar inte vinna
Mer änn 10-30 kr eller inget alls så det går inte riktigt ihop sig.
Men lever ju på hoppet att en vacker dag smäller det [ önska tanke]
Sen ska jag också försöka komma på någon middag.
Finns inget tråkigare att komma på något man ska göra till middag.
Min brosa fyller år i dag men jag har inte så myckert kontakt med han heller.
Men grattade han på FB det är ju det minsta jag kan göra han är ju änndå min bror.
Det är lite trist att det har blivit så men vad ska man göra????
Aldrig i hela mitt liv trodde jag att det skulle bli så här.
Nu får ni ha en härlig söndag puss och kram 
Bildresultat för bye bye