FREDAG!!!!

Bildresultat för sömnigIngen bra dag idag,
Jag har sovit dåligt i natt glömde vrida ner värmen när vi skulle lägga oss
Och hade ingen orka att gå upp för att dra ner på värmen,
Ångrade mig att jag inte gjorde detta för sömnen blev inte det bästa.
Sen har jag luggit dummt med min hand åxo så nu har jag jätte ont.
I mitt lill finger och ringfingret så det värker som tusan har tagit 
Två alvedon men hjälper inte får hopars det går över snart.
Har varit myckert dom här två dagarna så har inte hunnit med så 
Myckert här hemma *suck*
Var på ABF i torsdags gick bra tyckte jag nu väntar jag på att få en ny tid.
Hon skulle kontakta en så vi kan komma vidare, och hon tyckte åxo 
Att jag såg piggare ut så det var ju kul att få veta jag känner mig bättre
Men har ju en bit att gå men ska nog lösa sig det åxo
Bildresultat för regn tecknat Vädret har ju inte varit det bästa dom här
Dagarna regnat i flera dagar ja till å med nu åxo.
Men nu är det helg skönt det jag har tänkt att vara hemma mesta av helgen
Fortsätta med min planering i   gaderober m,m,
Få se hur myckert som hinns med och ork,
Och att slipper ha så ont i mina fingrar,
Igår var vi hoss svärmor för det var årsdagen som svärfar gick bort så var där
Några timmar efter vi hade handlat jag skrev en lista men änndå glömde jag 
Riset som jag skulle ha suck få bli en annan dag varför skriva en lista
När man änndå inte får med allt ja det kan man fråga sig.
Sen har åxo någon varit kollat värmen dom hittade ett fel under fläkten var det helt uppe.
Vet inte om det hade någon betydelse tycker det fortfarande är kallt.
På kvällerna men få se om det blir bättre jag pratade med en granne hon sa försök
Att vrida på vredet på elementet några gånger för det hade hon gjort och det blev bättre
Bildresultat för höst clipart Nu får jag ta och avsluta
För vi ska snart åka till några vänner och ta en kopp kaffe 
Men först ska vi ta något lätt lunch innan får fixa lite middag senare idag 
Ni får ha en härlig fredag puss och kram all kärlek till er 
Bye bye