Hoppar in lite snabbt!!!!!

Bildresultat för solVar segt att komma upp idag
Ont överallt men är lite bättre nu och vädret är på topp.
Tyvärr fick vi inte vara ifred av bränder 2 st till i natt 
Jag förstår inte hur det kan bli så här hopars att dom får tag i dom som gör så här.
Jag hoppar in lite snabbt för att berätta jag har varit hos min diabeters sköterska
Alla värden var bra och vikten går neråt så man kan ju inte annat att vara nöjd med det.
Lite orolig för vikten är jag som att vi ska vara i väg i helgen men hopars att det går bra.
Detta blir bara en kort inlägg som att jag har en massa att fixa innnan vi ska iväg
ska packa och fixa något lätt till middag.och sen bär det iväg 
Jag hopars att denna tur ska göra oss gott bägge och att det löser sig 
Jag ska i alla fall ha ett öppet sinne så får vi se hur långt det räcker
Nu får ni ha en härlig dag och trevlig helg
All kärlek till er puss och kram 
Bildresultat för byebye